قوانین و سلب مسئولیت

سلام به دوستان و کاربران عزیز آواچارت، هدف آواچارت تبادل و اشتراک دانش در بازار سرمایه و بازارهای مالی است.


آواچارت امیدوار است سهمی، حتی کوچک در زمینه افزایش سواد مالی هموطنان عزیزمان داشته باشد؛ به امید اینکه نه تنها شاهد متضرر شدن هیچ هموطنی در این دنیای پر فراز و نشیب نباشد بلکه تمام کاربران آواچارت بتوانند با حضور در این دنیا، سود مستمر و قابل اتکایی بدست آورند، ان شا الله...


1- قوانین موجود صرفا برای جلوگیری از سوء استفاده‌ از شما بزرگواران و ارائه‌ی خدمات با کیفیت ما به شما وضع گردیده است. بدین منظور تمام کاربران آواچارت در تمام بخش‌های سایت، با استفاده از خدمات سایت به هر صورت و در هر زمانی باید این قوانین را بپذیرند، در غیر این صورت مجاز به استفاده از خدمات آواچارت نیستند.


2- سایت آواچارت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و مسئولیت هر اقدامی از کاربران سایت که ضد قانون جمهوری اسلامی ایران باشد بر عهده‌ی شخص ناقض قوانین است و آواچارت مسئولیتی در این قبال ندارد.


3- آواچارت سعی در پایش مطالب سایت دارد و تمام تلاش خود را برای حذف محتوای خارج از چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌نماید.


4- تمامی مطالب و فایل‌های ارسالی به منظور حفظ حقوق استفاده‌کنندگان باید دارای کیفیت قابل قبول باشند، در غیر اینصورت باید دوباره و باکیفیت بارگذاری گردند.


5- کاربران آواچارت باید اطلاعات صحیح خود در زمینه‌های خواسته شده را وارد نمایند و در صورت ناصحیح بودن اطلاعات و یا سوء استفاده از اسامی و هویت اشخاص دیگر، حسابشان مسدود شده و در صورت ضایع شدن حقی منجر به پیگرد قانونی می‌شود و کلیه مسئولیت‌ها متوجه شخص سوء استفاده کننده است و مسئولیتی متوجه آواچارت نیست.


6- آواچارت می‌تواند هر گونه تغییر و اصلاحی در آواچارت‌ها و هر مطلب ارسالی بدهد به شرطی که ناقض حقوق اشخاص نباشد.


7- کاربران آواچارت به هیچ عنوان نباید از اطلاعات اشخاص سوء استفاده کنند و آواچارت مسئولیتی در این باره ندارد، در صورت بروز مشکل و اختلاف، حساب فرد متخلف مسدود و کلیه مسئولیت‌ها متوجه شخص متخلف است.


8- استفاده از الفاظ رکیک و خلاف عرف، بحث سیاسی، امنیتی، خارج از مبحث تعریف شده‌ی سایت آواچارت (مبحث تعریف شده‌ی سایت آواچارت: تبادل و اشتراک دانش در بازارهای مالی)، هرگونه تبلیغ، معرفی اشخاص، بحث‌های خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران، مذهبی، انتقاد شدید و یا نادرست، توهین قومیتی، بحث‌های بدون پشتوانه علمی و نادقیق، تشنج‌آفرین و هر مبحثی که منجر به ایجاد اختلاف و جریحه دار کردن احساس افراد شود ممنوع می‌باشد و آواچارت مسئولیتی در این مورد بر عهده ندارد.


9- استفاده از تصاویر خلاف قوانین، مستهجن و نامربوط ممنوع می‌باشد و مسئولیتی متوجه آواچارت نیست.


10- آواچارت این حق را دارد که از اطلاعات کاربران برای ارسال ایمیل، پیام و ارتباط با کاربران به منظور اطلاع‌رسانی استفاد نماید.


11- کاربران آواچارت به هیچ عنوان نباید از عنوان و برند آواچارت سوء استفاده نمایند و هر گونه استفاده از سایت و برند باید به اطلاع ما برسد در غیر این صورت مورد پیگیرد قانونی قرار می‌گیرند.


12- آواچارت در هر زمان و به هر شکلی حق تغییر در محتویات سایت، قوانین موجود و دیگر موارد صلاحدید آواچارت را داراست و تمامی کاربران اعم از جدید و قدیم و کلیه استفاده کنندگان از امکانات آواچارت این تغییرات را می‌پذیرند.


13- در صورت استفاده از آپلود زماندار (آواچارت زماندار) باید در تاریخ و زمان مقرر فایل بارگذاری گردد در غیر این صورت حساب شخص دارای محدودیت‌ می‌شود.


14- هیچ مسئولیتی در قبال مطالب ارسالی کاربران برعهد‌ه‌ی آواچارت نیست.


15- فایل‌های صوتی ارسالی توسط هر نفر باید مطابق توضیحات باشند، در صورت استفاده از امکان مشاوره باید سوالات مدنظر را در بر بگیرند و در صورت ضایع شدن حقوق افراد باید توسط شخص خاطی که ارسال کننده‌ی مطلب مربوط است جبران خسارت شود و تمام مسئولیت‌ها متوجه ارسال‌کننده‌ی مطلب است.


16- هیچ‌یک از کاربران آواچارت مجاز به سیگنال فروشی، تبلیغ پکیج آموزشی، توصیه به پرداخت‌های خارج از سایت آواچارت، تبلیغات اغوا کننده و گول زننده، تحریک دیگران، فعالیت خارج از چارچوب عرفی و شرعی جمهوری اسلامی ایران، تبلیغات صرافی و کارگزاری‌ها و بطور کلی فریب دیگران به هر روشی نیستند و در صورت بروز، حساب آن‌ها مسدود می‌شود و کلیه مسئولیت‌ها بر عهده‌ی شخص خاطی است و آواچارت مسئولیتی در این مورد ندارد.


17- مرجع تعیین کننده‌ی مفید بودن، مجاز و مورد تایید بودن هر مطلبی در سایت آواچارت، برآورده شدن خواسته‌ی اشخاص و کاربران در استفاده از مطالب ارسالی دیگران، کامل بودن مطالب ارسالی نسبت به توضیحات، منصفانه بودن هر مطلب ارسالی و به طورکلی تایید، رد، درست بودن و نادرست بودن اعتراضات فی ما بین کاربران، آواچارت می‌باشد و در صورتی که آواچارت مطلب را به نفع ارسال کننده آن تایید نماید کلیه‌ی اشخاص و کاربران هیچ حقی در شکایت و پیگرد ندارند و در صورتی که به نفع شاکی و یا شاکیان باشد، ارسال کننده‌ی مطلب باید به مدت حداکثر 24 ساعت در جهت راضی کردن شاکیان برآید در غیر اینصورت حساب وی مسدود می‌گردد و وجه به شاکیان بازگشت داده می‌شود.


18- هر گونه اقدامی که منجر به اختلال در عملکرد سایت آواچارت گردد ممنوع است و مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرد.


19- اطلاعات شاکیان و افراد ناراضی به هیچ عنوان به ارسال کننده داده نمی‌شود و آواچارت به عنوان واسط بین ارسال کننده و شاکیان، مسئولیت حل اختلاف و رسیدگی به موضوعات مرتبط را خواهد داشت.


20- آواچارت هیچ مسئولیتی در قبال پرداخت‌های خارج از وبسایت avachart.com ندارد و تمام مسئولیت آن بر عهده‌ی شخص پرداخت کننده می‌باشد لذا هر پرداختی به نام آواچارت خارج از وبسایت avachart.com مورد تایید نمی‌باشد.


21- مسئولیت هر گونه استفاده از محتویات نشر شده در آواچارت بر عهده‌ی شخص استفاده کننده می‌باشد و آواچارت مسئولیتی در این مورد بر عهده ندارد لذا باید قبل از هر گونه استفاده از توصیه‌ها و محتواها به هر نحوی (صوت، ویدیو، متن و...) خودتان صحت آن را بررسی نمایید.


22- آواچارت پلتفرمی برای اشتراک دانش در بازارهای مالی می‌باشد و ازآنجایی که دیدگاه‌ها در این بازار متفاوت است لزوما هر دیدگاهی مناسب هر فرد نیست، پس مسئول هر اقدام، استفاده از توصیه‌های دیگر کاربران، استفاده از نظرات به هر نحوی، خود شخص استفاده کننده است و مسئولیتی متوجه آواچارت نمی‌باشد.


23- آواچارت مسئولیتی در قبال حفظ مطالب بارگذاری شده از طرف کاربران را ندارد بنابراین کاربران باید از محتوا و مطالب خود بکاپ داشته باشند همچنین در صورت از دست رفتن اطلاعات، آواچارت مسئول بازیابی اطلاعات از دست رفته نخواهد بود.


24- در بازارهای مالی خطر از دست دادن کل یا بخشی از سرمایه وجود دارد و مسئولیت آن بر عهده‌ی خود معامله‌گران است نه آواچارت.


25- تایید تقاضای پرداخت توسط کاربران تنها پس از تکمیل پروفایل و ارسال مدارک صورت خواهد گرفت.


26- اطلاعات پروفایل، شماره حساب و شبای ثبت شده باید به نام خود شخص باشد در غیر این صورت پرداخت مورد تایید قرار نمی‌گیرد.


27- در صورتی که برای شخص متقاضی برداشت وجه، شاکی یا معترضی وجود داشته باشد، آواچارت به عنوان مرجع تصمیم گیر فی ما بین کاربران خواهد بود و پس از رفع ابهام پرداخت تایید می‌گردد، در صورتی که حق با شاکی یا شاکیان باشد مبلغ به ایشان بازگردانده می‌شود و مابقی حساب پرداخت می‌گردد.


28- امکان برداشت وجه قبل از آپلود فایل وجود نخواهد داشت.


29- پرداخت‌ها ظرف مدت 72 ساعت کاری انجام می‌گیرد.



* در صورتی که قصد تغییر پلن خود به پلن بالاتر را دارید، میزان ارزش پلن جاری با توجه به حدود روزهای باقی مانده حساب می‌شود و از قیمت پلنی که قصد خرید آن را دارید کسر می‌گردد تا کاربران متضرر نشوند و با خیال راحت پلن خود را ارتقا دهند.


* در صورت تخلف و یا نقض قوانین سایت توسط دیگران لطفا با گزارش مورد تخلف به مدیران سایت از طریق تیکت با ارسال تصویر یا گزارش تخلف در بالای هر آواچارت ما را در راهبرد صحیح سایت یاری فرمایید.


با تشکر: تیم آواچارت